miercuri, 20 aprilie 2011

După poze vin faptele

Un tânăr de 23 de ani a fost supus la perversiuni sexuale greu de imaginat de către alţi trei tineri din satul Luncani.

Inculpaţii au recunoscut că au întreţinut relaţii sexuale orale şi anale cu victima, dar au spus că aceasta şi-a dat acordul. Tânărul violat susţine că a fost bătut şi ameninţat cu sabia.

Tânărul violat are 23 de ani şi era vecin cu inculpaţii în satul Luncani, de lângă Câmpia Turzii. Rechizitoriul cazului arată că în noaptea de 25 spre 26 septembrie 2010 partea vătămată C.B. se întorcea acasă de la discotecă, când a fost chemat în casa unuia dintre inculpaţi, unde aceştia petreceau.

"Fiul meu îmi spune că nu se va mai uita nici o fată la el. Nici nu vrea să mai povestească ce s-a întâmplat. Eu sunt îngrozită de ceea ce au făcut aceşti monştri şi vreau să ştie toată ţara de ce au fost în stare. Mi-a spus băiatul că i-au turnat în fund ulei vegetal ca să alunece mai bine şi că în timp ce el le zicea că-l doare, ei tot mai tare făceau. Unul dintre inculpaţi mai făcuse puşcărie şi avea bile puse în penis. Mi-au ameninţat băiatul cu sabia şi l-au sechestrat în casă!", spune cu lacrimi în ochi Caterina B, mama băiatului violat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu