joi, 10 februarie 2011

Teoria cunoasterii de sine

“După ce mi-a aplicat multiple lovituri şi m-a lăsat jos, Iancu Constantin a mers la autoturismul său şi a adus mai multe lanţuri şi lacăte cu care m-a legat, atât de gât, cât şi de un gard. M-a dezbrăcat în pielea goală şi a adus o bucată de carton pe care m-a obligat să scriu câteva cuvinte cu privire la faptul ca aş fi o zdreanţă şi am greşit faţă de el. După ce am fost legat cu lanţul şi dezbrăcat în pielea goală, Iancu Constantin a urinat pe mine, a încercat să mă … şi chiar…….Precizez faptul că eu am fost legat în spatele imobilului în care locuisem, de gardul acelui imobil şi am fost ţinut în lanţ şi în poziţia umilitoare pe care am expus-o anterior o perioadă de mai multe zile, fiind ţinut dezbrăcat, pe timp de ploaie si vânt”


Totusi daca la sfarsit se da o sticla de bere, lucrurile pot continua normal:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu